Så dålig på att uppdatera..

Ja, jag suger på att uppdatera. It's a fact. Men jag har liksom inget intressant att skirva om just nu. Det enda jag gör är att vara med måns, gå till arbetsförmedlinge och sånt som har med det att göra, fika/äta på stan och va allmänt fettig. Jag har lyckats ta mig till gymmet en gång sen jag bestämde mig för att börja träna igen. hahah uj uj uj dåligt...

Det händer verkligen inget kul just nu.. Men jag har fått en del kul att få se fram emot iaf! Redan imorgon är det fredag och jag ska festa med mina tjejer, vi ska dricka sangria och asti! Cant wait!!! Det ska bli så kul!

Och om mindre än tre veckor åker jag och två vänner till London och det kommer bli AWESOME! (men jag kommer sakna dig mia hela tiden vi är där! :( så tråkigt att du inte kunde åka med)


Kommentarer
Postat av: miakopia

Naww! Ni kommer få det så jäkla grymt ändå juu! :) Önskar jag kunde följa med men det kommer ju fler gånger, vi får ta igen det sen när ni kommer hem igen helt enkelt! ;)

2012-09-14 @ 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0