get fit

Tror nästan jag har kommit igång med träningen igen, nästan. Får se hur död jag känner mig imorgon efter dagens killer-pass på maskinerna haha. När jag kom hem åt jag middag sen unnade jag mig ett riktigt mysigt och välbehövligt bad!

Ride

there is no time to let the blood dry

Jag sitter här med typ godaste drinken, dooleys och mjölk ♥ Jag har precis fixat klart mig, ska bara byta om strax och sen kan jag dra iväg till nördgänget och min finaste kille. Vi har dessutom varit tillsammans i 500 dagar idag! Kom på det lite random förut haha.

We’re like diamonds in the sky

Har haft en riktig mysdag med min älskling Måns idag! Först lämnade vi hans morföräldrar på Irsta flygplats, dom rackarna skulle till spanien. Jag är såå avis, för det är så himla skönt och fint där! När vi lämnat av dem åkte vi till Ikea och Erikslund och gick runt lite där. Jag hittade bland annat en partyväska, superfina oranga doftljus och två 29 kronors påslakansett! Nöjd tjej med andra ord :D

Här hemma har vi lagat mat, bastat och sovit haha. Jag har rastat hundarna i regnet och städat lite, usch. Strax ska vi kolla på första avsnittet av tredje sesongen av The walking dead! Gaaah! Det kommer bli så jäkla spännande! Till ska vi ha popcorn, vanlijcola och popcornkrydda med smak av choklad och marshmallows :D Mums! ♥

New shoes

Jag hittade ett par riktiga snyggingar idag till ett ganska rimligt pris, ååå sååå nöjd! ♥ Dom är riktigt snygga på också! Märket på dem är Tiamo och dom har flera snygga skor, synd att jag inte har mer pengar haha...

Parts of London

Jag lägger upp lite bilder av några grejer jag köpte under min vistelse i London :) Självklart är detta inte allt haha! Men hittade inte fler grejer just nu, kanske uppdaterar lite med lite fler bilder en annan dag.

VS bh+trosor ♥ dyrt haha :(

OK SO THIS IS HOW WE GONNA DO IT..

Jag har vänt på dygnet.. Inte bra när man måste upp tidigt en dag och inte kan sova på kvällen. Men jag måste iaf försöka sova, och jag får se fram emot mitt supergoda majsbröd som jag ska äta till frukost! Hihi

Hemma!

Kom hem från London igår eftermiddag, så himla skönt att vara hemma och ta det lugnt och vila efter all shopping och sightseeing. Är fortfarande supertrött idag efter allt. Inte bra att resa sådär när man är förkyld :s Jag hade saknat min älsklig massa så blev helt överlycklig när jag fick krama om honom igen♥ Sen att få sova nån annanstans än på en hård säng eller i flyget var helt underbart! haha. Ryanair har verkligen sämsta flygstolarna! Och hotellets sängar var superhårda. usch! Men nu ska jag strax gå upp till min underbara säng och sova, skönt!

Här är en bild på en del av hotellrummet och gulliga elin :)

4-kalas

Igår var jag på kalas för fyra personer; pappa, hans flickvän, min farbror och farfar! Vi fick slå ihop det så alla skulle kunna vara med :P Det var kul att träffa alla igen och maten och spec efterrätten var asgod!

Farmor hade höstdekorerat jättefint på bordet!

London imorgon!

Shit! Jag börjar bli nervös alltså! Jag är brukar ofta bli lite nervis inför resor, spec när jag åker utan mitt hjärta. Jag vet inte varför men jag är alltid rädd att jag inte ska få träffa honom igen. Haha :s

Men jag tror det kommer bli askul! Även fast jag fick börja gå en penicillinkur idag :( lol alltid jag.. Jag har även varit och växlat pengar inför resan så jag har gott om kontanter! Nu återstår det bara att packa! Den jobbigaste biten :s Milou skulle tydligen åka med sist jag skulle resa x)

(Bild från en bild från kalaset igår)