We’re like diamonds in the sky

Har haft en riktig mysdag med min älskling Måns idag! Först lämnade vi hans morföräldrar på Irsta flygplats, dom rackarna skulle till spanien. Jag är såå avis, för det är så himla skönt och fint där! När vi lämnat av dem åkte vi till Ikea och Erikslund och gick runt lite där. Jag hittade bland annat en partyväska, superfina oranga doftljus och två 29 kronors påslakansett! Nöjd tjej med andra ord :D

Här hemma har vi lagat mat, bastat och sovit haha. Jag har rastat hundarna i regnet och städat lite, usch. Strax ska vi kolla på första avsnittet av tredje sesongen av The walking dead! Gaaah! Det kommer bli så jäkla spännande! Till ska vi ha popcorn, vanlijcola och popcornkrydda med smak av choklad och marshmallows :D Mums! ♥

Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline♡

Det förstår jag att du är, de var galet snygga! :)

2012-10-16 @ 10:06:00
URL: http://ViktoriaCaroline.blogg.se
Postat av: Emilia

Jättefin blogg! Kika gärna in min, och ställ några frågor i min frågestund! :)

2012-10-17 @ 20:08:25
URL: http://myselfemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0