Tattoo

Katten ligger och snarkar i soffan som en liten bebis och jag funderar på tatueringar. Jag skulle gärna ha något som  är spec för mig och är döljbart typ. Men sen att jag inte har någon blekaste aning om vad jag skulle vilja ha är en annan femma hehe. 

Det jag vet att jag inte vill ha är nåt jäkla hjärta eller nån ful not bakom örat, eller kanske mitt namn på handleden eller i svanken. Fyfan va fult. Eller fåglar på skulderbladet typ. Visst kan det ju vara jättefint med fåglar och fjädrar osv men en del tatueringa känns bara som att det är "trendiga" och kanske inte ens betyder nåt spec för den som har det. Jag vet inte.. Men iaf så måste man ju tänka på att man märker sin kropp för livet och om jag ska tatuera mig ska det vara nåt som jag kan vara stolt över, hela livet. 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Höhöhö, word på många av de sakerna du skrev! xD Typ såna grejer bakom örat.. Kändes verkligen som en sån där trendgrej som alla bara skulle göra "..för att.."! Nej ta dig en jäkla funderare först! :)

Svar: hahah eller hur?! :D ja jag ska fundera tills jag är bombsäker, även om det tar typ tio år haha!
evelina deivard

2012-11-21 @ 21:42:41
URL: http://miijau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0