Forever alone/always with u

För några dagar sen åkte två av mina bästa vänner till New York för att vara där i två veckor och idag åkte en annan till Cypern för att var där lite mer än ett halvår. Jag är så himla glad för deras skull och saknar dem redan massor! Men själv är jag kvar här, i Eskilstuna. Nu ska ni tänka er karatefylla låten "ensam kvar"..
Nej riktigt så illa är det inte, har ju massa andra superfina vänner och en underbar pojkvän att mysa med här! Och idag fick jag ett samtal från Manpower, så snart kanske jag har ett ordentligt sommarjobb! Trodde jag aldrig att jag skulle få haha..

Förresten, på lördag har jag och min älskling Måns varit tillsammans i 10 månader! Ingen stor grej egentligen, men endå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0