För dig som undrar

(Mest för Mia som tycker att det är intressant att veta vad som händer här i Eskilstuna haha ;P )

Här, i mitt liv i etown, händer det inte mycket, jag har praktik med/hos mami, jag pluggar körkortsteori, kör bil, går till gymmet osv. Ibland går jag ut med hundarna, fixar i köket och massa sånt där tråkigt.

Som sagt händer det inte mycket. Men jag hoppas det kanske blir roligare snart och att jag får lite mer inspiration till att skriva :)

Lägger upp en tänkvärd bild oxå. Hahah lol!!!


Kommentarer
Postat av: miaminardiii

Haha yaay! *gottar mig i uppdateringar* Hoppas det går bra med allt! Duktig du är och pluggar körkortsteori och allt :o :D <3

Svar: braaa :D hahah ja nja, försöker lite iaf :s :P jag försöker haha, gottar mig i dina updates oxå :D läser dirr när jag ser nåt nytt! ;p
evelina deivard

2012-11-16 @ 09:43:03
URL: http://miijau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0