Godnatt

Inatt vaknade jag i ett ryck samtidigt som jag drog en snabb inandning lite i chock. Jag hade haft en mardröm, och det värsta var som vanligt hur verkligt det kändes även om det var helt orealistiskt. Som tur var kunde jag krypa närmre Måns och bli lite lugnare. Men inatt är han inte bredvid mig, så jag hoppas verkligen jag får sova lugnt nu. Men jag ska upp tidigt och gå jobbintro som jag är skapligt nervös över så får se hur det går med sömnen då :/

Jag brukat ha perioder när jag drömmer lite mer mardrömmar och det är inte kul. Men jag hoppas det går över snart! För en mardröm kan iaf få mig att vara illa till mods en hel dag :s för att inte tala om hur trött man blir när man inte kan sova ordentligt!

Men nu ska jag hoppas på det bästa, sov gott!


Kommentarer
Postat av: elin

Usch, jag drömmer mardrömmar hela tiden nu jag med :((( inte kuuuul

2012-03-22 @ 11:13:20
URL: http://elinappel.blogg.se/
Postat av: Emma

hahhaha oj, den där kommentaren skulle va från mig x) elin som använt min dator, sneaky bitch! ;)

2012-03-23 @ 13:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0