Hemma!

Kom hem från London igår eftermiddag, så himla skönt att vara hemma och ta det lugnt och vila efter all shopping och sightseeing. Är fortfarande supertrött idag efter allt. Inte bra att resa sådär när man är förkyld :s Jag hade saknat min älsklig massa så blev helt överlycklig när jag fick krama om honom igen♥ Sen att få sova nån annanstans än på en hård säng eller i flyget var helt underbart! haha. Ryanair har verkligen sämsta flygstolarna! Och hotellets sängar var superhårda. usch! Men nu ska jag strax gå upp till min underbara säng och sova, skönt! 
 
Här är en bild på en del av hotellrummet och gulliga elin :) 


Kommentarer
Postat av: mIA

Haha naww, söta sängarna var iaf!^^

Svar: hahah ja men dom har hårda som fan XD
evelina deivard

2012-10-11 @ 17:59:52
URL: http://miijau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0