Nelly High Heels

I onsdags var jag och mia på nelly-event på le grand. Vi köade i tre timmar för att komma bland de hundra första och få skor och goodie bags! Och det fick vi oxå :D lätt värt! Vi åt även middag där i kön, jag älsklings sushi och mia nåt från spisy hot! Det kändes luffig men det var så braa och gott!

Måste även tillägga att jag, som hade massa tur för en gångs skull, blev utlottad till en tävling där jag kom tvåa av tre och vann tusen kr på nelly.com! Inte illa! Gla tjej!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: miaaaguurl

Hahaha, bilden när vi står o pratar! x'D In the moment fo sho! Hade jättekul med er :) <3

2012-08-18 @ 10:45:13
URL: http://miijau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0