twilight

OMG! I söndags såg jag Breaking dawn part 2 med min lillasyster och den var så jäkla bra, har inte sett en så spännande film på länge! Asså det var helt galet. Kände mig som ett litet barn när jag kom ut ur biografen, var helt stissig och ville bara se den igen. Haha!
Så jag håller verkligen inte med alla kritiker som sågat filmen. Känns som att dom har något emot twilight-seien. Men aa. Det är ju kanske inte direkt Sagan om ringen-kvalite på twilight filmerna, det finns en hel del fula efftekter och sånt i dem. Men om man bortser från sånt så var den galet bra! Kanske kommer gå på den en gång till hahah! (och jag är ju inte ens spec mkt twilight nörd egentligen haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0