Oh, the joy of lists

Vilken är din favoritfärg?
Det beror helt på vad, vart och när
Prickigt, rutigt eller randigt?
Randigt
Vilken parfym använder du?
beyoncé - heat rush. älskar den!
Ditt favoritläppstift
Jag är ingen flitig användare av läppstift men Make up store - Prairie är riktigt fin!
Vad använder du för underkläder?
Massa olika, Ginas, H&Ms m.m
Dina bästa skönhetstips?
Att ha en bra återfuktande ansiktskräm kanske haha
Vad använder du för eyeliner?
Vet inte, har ingen bra :(
Vilken är din finaste klänning?
Vet inte, men det måste nog vara min studentklänning, den var fiiin
Vilken är din favoritbok?
Haha.. Jag läser inte så mycket böcker.. Men en jag inte kunde sluta läsa och läste ut och tyckte var bra är Här på jorden av Alice Hoffman
Vad äter du för vardagsfrukost?
Det är så olika! Ibalnd smoothie, ibland rostad macka med oboy och ibland bara ägg haha.. Men jag ska bli nyttigare nu!
Vad spenderar du helst en ledig dag med?
Umgås med Måns eller kompisar
Hur lång är du?
Runt 1.67 cm
Roligaste skolämnet?
Gillade inte skolan så mycket men bildlektioner var nog roligast
Hur många relationer har du haft i ditt liv?
Jag vet inte riktigt, beror på hur man räknar, men jag skulle nog bara säga ett riktigt, som är med Måns just nu ♥
Får vi se en bild på dig osminkad?
haha vet inte om jag har nån :P
Tycker du om Disney-filmer?
Ja oftast men ibland kan jag ha lite åsikter om vissa
Hur var ditt första hångel?
Skitläskigt och mysigt i skolan haha
När grät du senast?
vet inte, i förrgår tror jag
Vilken är din favoritstad i världen?
Jag vet inte, jag har inte varit i så många städer men Barcelona är härligt
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med hos dig själv?
Oj ingen aning, Händer och fötter tror jag
Vad faller du för?
Jag faller för Månsighet hihi
Och vad tror du att andra faller för hos dig?
Jag vet inte, skrattar mycket kanske, att jag är busig
Till sist - vad önskar du just nu?
Jag önskar att grillen var tänd och att vi grillade massa kött och grönsaker. åhh. Sen önskar jag det var soligt oxå såklart. Och att det var mitten av Juni så jag får komma utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0