06:10

På min gamla skola och min lillasyster Fridas nuvarande skola hade de en vårshow idag och Frida stod i kören. Temat var rock och de hade ett band och hela baletten. Typ. Men för att vara en vanlig grundskola utan någon spec inriktining med special elever typ så var de faktiskt ganska bra i år. De är i alla fall väldigt duktiga och modiga som vågar uppträda och anstränga sig så mycket för att få ihop det. Jag kan ju tillägga att även jag har varit med i massa sånhär "vårshower" å både dansat, körat och sjungit! Lol.. Och idag var jag så snäll att jag går upp typ kl 6 på morgonen för att hjälpa min lilla syster med sminket inför dagens alla shower på skolan (trots att jag hade sovmorgon och supermysig sällskap i sängen..). Guldstjärna till mig va?!

(sminket blev ju trots allt helt okej för att vara gjort av en precis nyvaken och astrött eve haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0