Pissdag = Elsas värld

Igår kväll och imorse när jag vaknade hade jag lite fredagsångest. Vet inte varför jag får så, men det var befogat. För idag är jag EENSAAAAM KVAAAAR (karatefylla-låten). Jag har bara kollat på tv, gått ut med hundarna och nu ligger jag i sängen och tittar på Elsas värld. Det är iof kul! Jag började kolla några avsnitt igår och jag lär ju hinna se klart hela sesongen idag. Så tråkigt komme jag att ha. 

Jag tycker vekligen att man ska göra nåt kul på fredagar, det är liksom höjdpunkten och ljuset i veckan. Annars är det mest massa tråkigt och jobbigt man måste göra. Men inte idag. Nej idag ska jag dö och ligga å ruttna i sängen framför datorn. Fml.


Kommentarer
Postat av: Elin

haha det är du och jag Eve!... och Elsas värld.. xD

2012-03-09 @ 18:55:51
URL: http://elinappel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0