Gott?

Kom för en lite stund sen hem från communicare, en jobbcoach som jag har skickats till av arbetsförmedlingen. Som vanligt gjorde vi inte mycket. Tror det vettigaste jag gjorde var att titta lite i platsbanken och på lie olika utbildningar. Annars satt jag mest på facebook och så ritade jag små fina bilder på en post-it lapp. Extremt värd förmiddag som kostade mig 20 kr, buss fram och tillbaka. Kunde ju köpt nånting gott för de pengarna ist :(((

På tal om gott. Jag har inte hunnit äta någon lunch än, så tänkte göra det nu. Och jag tänkte faktisk testa att göra den här majssoppan! Den ser riktigt god ut, men hur den blir för mig kan jag raportera ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0