22

Ruskigt vad fort tiden går! Igår skulle jorden gå under (som tur är gjorde den inte det ;P) och jag firade jul med delar av Måns släkt vilket var jättekul. Det bjöds på jättegod mat och jag kom hem med ett par supermysiga mys-tofflor från julklappsbytet :D En väldigt bra "undergångsdag" haha. Redan imorgon ska jag fira jul nr 2 sen på julafton jul nr 3. Det blir nog inte så mycket julklappar, men det blir massa mat och godis! Den som inte går upp i vikt på julen alltså hahha...

På tal om att gå upp i vikt.. Så har ja gått och blivit förkyld igen så att gå till gymmet kan jag ju bara drömma om. Hosta, nysa, snora och vara trött går inte ihop med träning tyvärr :( Så jag kommer säkert se ut som en liten köttbulle när julen är över haha.

Håll tummarna för mig och mitt immunförsvar så jag blir frisk fort den här gången ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0