Mot dalarna!

Just nu är jag supertrött. Har världens träningsvärk eftersom att jag tog mig till gymmet igår! WOHO!! Trodde aldrig det skulle bli av haha. Men nu är det bara att fortsätta kämpa!

Imorgon ska jag följa med måns och hans familj till dalarna och gå på bröllop. Hans farmor ska nämligen gifta sig. Tänka sig va! Det ska bli roligt och trevligt. Men då är ju baa problemet vad man ska ha på sig! gaaah! (mia jag lider med dig och dina klänningsproblem!) Dock tänker jag nog ha jeans och nåt fint till eller nåt. tråkigt :( 

Men nu ska jag leta reda på min sovandes lilla pojke, nånstans mellan alla täcken och kuddar ligger han, min lilla trötta man ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0