Yey!

Igår var jag redo att ge upp allt som hade med jobba att göra, inget gick ju och ingen ville ha mig. Ville dö. Men sen imorse hände det ofattbara, de ringde och ville att jag skulle gå inskolning som vikarie på äldreboendet Tunagården! Äntligen lite resultat av mitt slit och tillslut lönade det sig med praktiken jag hade förut. I GO GIRL!

Men nu är jag skitnervös, ska till ett ställe jag aldrig varit på imorgon kl 7. Kommer dö. Håll tummarna för att jag överlever!

Bjuder på en bild på min gulliga lilla kisshund när jag ändå håller på! Sööööti


Kommentarer
Postat av: miaaaa-snart-utan-tandställning-deluxe

Omg det är ju asbra! :D Lycka tiiilll!



O btw svar på din kommentar; Annelie ska förmodligen inte fortsätta plugga här, men det har iaf varit massa krångel med hennes program. Dom har ju lagt ner det programmet, men är egentligen skyldiga att examinera de som har påbörjat utbildningen.. Men aa, högskolan dalarna är ungefär som eskil, lika bra på att kommunicera med information osv :s Suger! Och jaa, jag älskar vår lägenhet, vill bo kvar men what to doo.. Kommer till etuna nästa helg! (dvs v.18, har problem med att säga "nästa" helg, folk brukar inte fatta vad jag menar xD) Vi borde satsa på en utgång då! Heheee.. ;)

2012-04-25 @ 23:01:24
Postat av: Emma

Go Eve! gooo Eve!! GOOOOO EVE!!!! (haha videon xD)



haha nej men fett bra! du är bäst ju! :) puss <3

2012-04-26 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0