Panik

Den här helgen har sugit nåt så fruktansvärt mycket. Jag har inte haft ett skit att göra typ. Jag har dessutom varit själv hemma med massa killar som lanar.. Yey. Jag har även haft en överhängande panikkänsla över att jag måste ha ett ordentligt jobb eller iaf ett bra sommarjobb. Men det är lättare sagt än gjort att hitta. Antar att de flesta vet det.

Men i lördags var jag med Frida, pappa och Jaana på Erikslund och Ikea, och det kan jag inte klaga på!

Den här veckan blir förhoppningsvis mycket bättre än helgen. Jag får träffa tjejerna, ska gå på en spännande tvådagars kurs i ekonomi haha, vara med mitt hjärta, och idag, ska vi på lägenhetsvisning! Det är dessutom påsk och det innebär mat så den här veckan kan ju inte bli dålig! Jag älskar påskmat! Ägg och lax och påskmust ❤ åh! Gör inte ni det?

Just nu ligger jag i sängen och skriver på telefonen, väldans praktiskt när jag för en gångs skulle är skrivsugen! Jag har precis kommit hem från måns och klockan är ju bara 8:15 så jag tänkte sova igen. Hehe. Sov gott mina söta små läsare haha

P.S. Precis när jag skriver min deprimerande del smyger katten in. Jag ligger helt stilla för att jag vet att han är störd. Han hoppat upp i sängen. Jag är fortfarande helt stilla. 10 sekunder senare attackerar han mina fötter. Jag blir galen och skriker å kastar ner han. Det gör fortfarande ont nu och jag blev mer depp än innan. Är det här tacken för att jag tömmer hans toa? Katter är onda


Kommentarer
Postat av: ANNE

Ååh vad söt bild :)



Förresten, var gärna med i min tävling här; http://favs.se/mode/tavlingsdags--3



Du kan vinna ett presentkort på 500 kr. & det är inte så många med än så chansen att vinna är jättestor! ;)

2012-04-02 @ 10:16:44
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Emma

Hahahaha eve<3 sötnöt.



Håller med dig helt, har också sån sjuk panik inför sommarjobb :s hoppas vi får nått! Det är vi fan värda.



Och helgen kommer bli awesome! :D

2012-04-03 @ 01:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0