Mitt 2011

Eftersom att det är nyårsafton imorgon och sista dagen det här året (!) så kommer en liten sammanfattning av mitt 2011.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten och mycket mer. hahaha mycket, mycket mer
Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg om jag hade några
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inga nära
Dog någon som stod dig nära?
Nej
Vilka länder besökte du?
Förutom studentkryssningen som var till tallin typ, så har jag nog bara varit i sverige
Haha oja, jag poasar på som vanligt. Emma och Elin är så fina!

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha mer av 2012?
Mer sol och resor
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
11 juni då jag togstudenten, 14 juni 

Vad var din största framgång 2011?
En grej som jag inte tänker skriva här :P
Största misstaget?
Att jag tagit så lång tid på mig för olika val
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haft både streptokocker A och nån bakterie, magsjuk och förkylningar. Det var ett dåligt sjukår haha.
Bästa köpet?
Har inte köpt så mycket saker förutom kläder och sånt typ
Vad spenderade du mest pengar på?
Kan tänka mig att det är kläder och dricka
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Måns! och såklart många andra saker
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Chris Brown & Benny Benassi – Beautiful People - Radio Edit, LMFAO – Party Rock Anthem och många, många fler
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror faktiskt jag har varit gladare, men har varit väldigt ledsen iår endå
Vad önskar du att du gjort mer?
Varit ute i solen, badat och haft kul. Sånt som jag borde ha gjort
Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit typ
Hur tillbringade du julen?
Med familjer och mycket mat
Blev du kär i år?
Ja och i världens sötaste kille dessutom
Hur många one night stands?
Inga
Favoritprogram på TV?
Måste vara Greys Anatomy, Desperate Housewives, Simpsons, Family guy typ.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja några haha. Fast kanska inte hatar, men ogillar starkt
Bästa boken du läste i år?
Tror inte jag har läst någon bra bok iår haha
Största musikaliska upptäckten?
Har nog hittat mycke bra musik iår, framförallt många bra partylåtar och även sånthär typ
Något du önskade dig och fick?
Mobil som kommer senare
Något du önskade dig men inte fick?
Make up store presentkort haha :(((
Årets bästa film?
Jag har sett så många bra filmer iår, bland annat UPP som typ är den sötaste filmen nånsin!
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Tror att jag var hemma, men senare så blev det mat, fest och utgång
Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre?
Ja säkert, men jag kommer inte på något specifikt
Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Har ingen spec stil, har på mig det som jag har råd med som jag tycker är fint. Men antar att den varit riktigt coool
Vad fick dig att må bra?
Måns, mat, vänner, familj m.m.
Vilken kändis var du mest sugen på?
Brukar inte var "sugen" på kändisar direkt 
Vem saknade du?
Jag kan inte komme på nåt bättre svar än det som personen jag snodde listan av har svarat "Olika vid olika tidspunkter av olika anledningar på olika sätt"
De bästa nya människorna du träffade?
Haha Måns♥ bland andra

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, älskar bilden på dig och mig från studenten <3 vi ser så glada ut, och det va vi ju också! :D

2012-01-02 @ 19:34:51
URL: http://emmawallasberg.blogg.se/
Postat av: Elin

haha "fina" var väll lite att ta i tycker jag då... den där kryssningen satte ju sina slitna spår så att säga...haha så kul vi hade iaf! får se till att vi hittar på nått nytt kul igen även det här året! :)

2012-01-03 @ 19:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0